Feedback is de basis van een gezonde bedrijfscultuur. Elkaar oprecht aanspreken zorgt voor hechte samenwerking, wederzijds vertrouwen en succes. Maar je moet zo’n feedbackgesprek wel goed aanpakken. Anders bestaat het risico dat het mis gaat.
Want constructief feedback geven of krijgen is helemaal niet evident. We nemen ‘kritiek’ vaak persoonlijk op, als een directe aanval op wie we zijn. Terwijl het vaak niet zo bedoeld is. Wil je een gezonde feedbackcultuur opzetten in je organisatie, moet je eerst weten hoe feedback precies werkt. Wat de boosters maar ook de valkuilen zijn.
“Wat maakt dat we feedback niet altijd graag geven? En waarom voelen we ons vaak persoonlijk aangevallen wanneer we die krijgen?”
In deze inspiratiesessie leer je niet alleen de praktische tips & tricks. We bekijken ook wat feedback precies doet met je brein en waarom we het er vaak zo moeilijk mee hebben. Met dat inzicht kan je feedback effectief inzetten in jouw organisatie.
Voor zowel medewerkers als leidinggevenden die hun communicatievaardigheden op het vlak van feedback willen aanscherpen.
CLASSROOM
ONLINE
Medewerkers
Leidinggevenden
Leren doen we allemaal in verschillende vormen en op verschillende manieren. Om de skills te implementeren die voor jouw organisatie belangrijk zijn, is het cruciaal dat de gebruikte leerinstrumenten de nodige impact hebben en afgestemd zijn op jouw organisatiecultuur. Op basis van onze expertise en ervaring onderscheiden wij de volgende:
The Tipping Point houdt de vinger aan de pols en onderzoekt voor u welke skills essentieel worden in de toekomst & hoe u die kunt implementeren in uw organisatie. Wij delen graag deze kennis met u via verschillende events.