Een cultuur van constructieve feedback installeren, is iets wat hoog op het prioriteitenlijstje staat van veel organisaties. Zeker in tijden waar voornamelijk virtueel wordt gewerkt, is het essentieel om alle communicatielijnen open te houden. In co-creatie met enkele klanten heeft The Tipping Point een hele reeks leer- en veranderinitiatieven gelanceerd die samen met hun H.R. voor de nodige boost en effecten heeft gezorgd. Van virtual learning journeys rond psychologische veiligheid en feedback vragen tot train-the-trainers, verdiepingsessies, learning labs & toolboxen voor de interne trainers. Een heel arsenaal aan digitale tools die ongetwijfeld voor de nodige inspiratie kunnen zorgen.
Tijdens deze sessie gaan we dieper in op het concept van een feedbackcultuur en hoe je dit effectief kunt implementeren in jouw organisatie. Ontdek waarom een feedbackcultuur zo cruciaal is en wat jij kan doen om het verschil te maken in jouw organisatie.
A.d.h.v. best practives en wetenschappelijke inzichten loodsen we jou door een interactieve sessie en op het einde ga je naar huis met een gepersonaliseerd actieplan dat je de dag nadien in de praktijk kan zetten.
Wat is een ondersteunende feedbackcultuur
Wat houdt een ondersteunende feedbackcultuur precies in en welke positieve effecten kan het hebben op jouw organisatie. We duiken in de wetenschappelijke inzichten en markttendenzen om te begrijpen waarom dit zo belangrijk is en aan welke knoppen je kan draaien om een feedbackcultuur te beïnvloeden.
Impact op de organisatie, leidinggevenden en medewerkers
In dit gedeelte onderzoeken we de impact van een feedbackcultuur op verschillende niveaus binnen jouw organisatie. We kijken naar de rol van de organisatie, de leidinggevenden en de medewerkers in het bevorderen van een feedbackrijke omgeving.
Leren en ontwikkelen
Wat betekent een feedbackcultuur voor leren en ontwikkelen binnen de organisatie. Waar moet je op letten en hoe leg je de juiste focus en je leer-en ontwikkelprogramma’s?
Q&A | U vraagt, wij draaien
Deze gratis sessies zijn bedoeld voor (interne) H.R. en Learning & Development professionals.
Het maximum aantal deelnemers is 2 per organisatie. Indien meer personen van dezelfde organisatie deze demo willen volgen, graag een seintje op info@thetippingpoint.be
Via Via Reiscafé
Zandpoortvest 50, Mechelen
Leren doen we allemaal in verschillende vormen en op verschillende manieren. Om de skills te implementeren die voor jouw organisatie belangrijk zijn, is het cruciaal dat de gebruikte leerinstrumenten de nodige impact hebben en afgestemd zijn op jouw organisatiecultuur. Op basis van onze expertise en ervaring onderscheiden wij de volgende: